Senyum Senyum selalu

Senyum Senyum selalu

Tuesday 25 August 2015

Rahsia saya muka nampak segar sentiasa menggunakan Beauty Water pH 5.5

Assalammualaikum~ Hari ini saya ingin berkongikan tentang penjagaan kulit yang saya sering mengamalkan. Selain dari minum collagen dan sebagainya. saya disini bukan la mampu nak membeli collagen di luar sana yang harga hampir mencecah Rm100 ke atas itu. Jadi pakcik saudara saya ada mengeluarkan produk penjagaan kulit dah kesihatan, boleh dibuat untuk perubatan dan kecantikkan. 

 ok inilah dia spray Beauty Water 5.5. 160ml

Ia berkesan tapi mengambil masa tidak terlalu lama. Bergantung pada jenis kulit korang. Saya pengguna setia produk ni since 3 month. dia ada dua jenis spray satu lagi Strong Asid. Tapi tak mengapa saya nak kongsikan mengenai produk ini. Produk ini sangat bagus untuk facial skin care sebab apa?? 

        Produk ini spray yang berasaskan air khusus untuk penjagaan kesihatan dan kecantikan kulit luaran dengan cara mempertahankan pH nirmalnya dari mencegah kerosakkan ''acid mantel'' sebagai pelindung kulit. Dapat menyembuh kulit yang bermasalah. Ada kesan sampingan untuk permulaan penggunaan (tidak semua orang akan kene) dia akan naik seperti ruam. Kerapkan untuk menggunakan agar kulit kembali seperti biasa. Kerana saya sendiri juga penah mengalami masalah tersebut alhamdulilah ambil masa 3 hari sahaja untuk pulih.

Bermanfaat sebagai:
  1. Penyegar wajah dan pelembab yang mencegah dari kekeringan 
  2. Anti- Penuaan
  3. Mencerah dan menegangkan kulit wajah agar fungsi kulit tetap normal.
  4. Melembutkan rambut dan mencegah dari kekusutan dan menguatkan akar rambut.
  5. bolehdigunakan  untuk pembersihan pelbagai guna


Yang menarik produk ini telah dibacakan  dengan doa SYIFA' dan ayat-ayat RUQYAH dimana ianya boleh  digunakan untuk masalah gangguan halusinasi. InsyaAllah . Dan perlu diingatkan agar tidak dilangkah atau diminum.









Lihat gamba di sebelah kiri ini. Sekarang ini saya berada didalam office dan siapa yang bekerja didalam office akan hadapi masalah yang sama. Maaf lightning problem. huhuhu. so saya mengamalkan produk ini setiap hari. Dan membawanya kemana saya pergi. Saya sentiasa menggunakannya.





      Alhamdulillah sangat berguna untuk saya. Kulit terasa tegang dan segar. Dalam office pon rase kulit tidak terlalu kering. Nampak moist dan fresh. boleh pakai walaupun dalam keadaan berwuduk juga, jangan risau ok.


Ini ketika saya hendak ke event Ephyra Gala dinner muka saya tanpa makeup.
Muka syan tidak kering, tidak berminyak dan bersih.


Ini pula sebelum pakai makeup saya spray dulu mengunakan 
Beauty Water pH5.5


Ini wajah baru untuk Beauty Water pH 5.5

So jika awak berminat untuk tempahan boleh menghubungi kami:

Ustaz Syafiq :  019-3792937
Tasha (Saya) : 010-2714538




No comments:

Post a Comment