Senyum Senyum selalu

Senyum Senyum selalu

Monday 14 September 2015

Produk semburan untuk kulit agar membunuh kuman dalam masa 30 saat!

Hello! Hello~ Assalammualaikum saya kembali lagi dengan satu lagi benda yang menarik untuk dikongsikan. Hari ini pula saya ingin kongsikan pengalaman saya menggunakan satu produk ini  yang mudah untuk digunakan.

wajah kini saya tanpa makeup. 

Ok dalam gamba itu saya sendiri penggunakan produk ini. Alhamdulillah saya guna hampir 3 bulan nak masuk ke 4 bulan. Apa yang saya lihat perubahan pada wajah saya. Kulit saya rasa tegang, segar, jerawat makin berkurangan, Bekas jerawat makin pudar kesannya dia. Seronoknya hahaha. Ok ok rilex sha. hehehe


Fungsi sebagai:

- Mencuci, membersih dan menutup luka dengan lebih cepat. (sesuai untuk pesakit kencing manis)
-Boleh dijadikan ubat kumur untukuntuk sakit gigi, mulut dan gusi juga sebagai pemutih gigi.
-Pantas mengeringkan jerawat dengan cepat, membersihkan wajah dari bakteria penyebab jerawat dan menghapuskan serta mencegah jeragat (digunakan sebelum menggunakan Beauty Water)
-Melegakan kegatalan kulit dan meredakan selsema. (Semburkan kedalam lubang hidung)
-Juga sesuai digunakan sebagai deodoran.

Kelebihan produk ini telah dibacakan dengan doa SYIFA' dan ayat-ayat  RUQYAH dimana ianya boleh digunakan untuk masalah gangguan halusinasi. InsyaAllah.

AMRAN : JANGAN DILANGKAH ATAU DIMINUM

Sangat mudah untuk digunakannya. Hanya perlu semburkan pada seluruh kulit dibahagaian yang anda inginkan sehingga lembap. Tidak perlu menyapu atau pijat dibahagian di sembur. Biarkan air itu serap ke dalam kulit. Dengan size botol kecil ini mudah untuk dibawa kemana-mana sahaja. 

Produk seburan yang berasaskanair bertindak sebagai antiseptik dan agen anti-bakteria yang boleh membunuh kuman dalam masa 30 saat.

Jadi jika sesiapa berminat boleh saja terus hubungi saya di talian:

010-2714538 (TASHA)
019-3792937 (Uztaz Syafiq)



No comments:

Post a Comment